[rootturkhacks.com~]
duyuru LiNK KISALTMAK / TEMA VEYA SCRiPT iSTEĞiNDE BULUNMAK YASAKTIR!
duyuru GiZLi iÇERiKLERE RANDOM / SAÇMA YORUM YAPMAK BAN SEBEBIDIR !
hack forum

Forum Yenilikleri Ve Yeni Kararlar

#1
Star 
[Resim: C8Bpb1.png]

Davetiye Sistemi

Forumumuzda Yakın Zaman İçerisinde Davetiye Sistemine Geçilecektir.
Davetiye Sistemine Geçilmesindeki Amaç, Kaliteli Konulardan Ve Kişilerden Oluşan Bir Topluluk Oluşturmaktır.

Ek Yönetim Kararları
Öncelikle Forum İçerisindeki Tüm Yetkililer Ve Tim Liderleri, Görevlerini Yerine Getirmediği
Forumdaki Konuları İle İlgilenmediği Ve Sürekli Bu Davranışı Tekrarlamaları Halinde Verilmiş Yetkileri
Yönetim Tarafından Alınacaktır.
Böyle Bir Kararın Verilme Sebebi, Çalışan Ve Rütbeyi Hak Eden Üyelerimizin, Hak Ettiği Yere Gelmesine Olanak Tanımak Ve
Forundaki İşleyişin Daha Kaliteli Ve Kontrol Edilebilir Şekilde Devam Etmesini Sağlamak İçindir.

Tüm Forum Ekibinin Ve Üyelerimizin Dikkatine..
Alıntı
#2
Gayet iyi bir sistem abi
imza
PHP Kod:
"İnsanlar beni görmediği için, benim de onları görmediğimi zannediyorlar." 
[Resim: ErLmLQ.gif]
Alıntı
#3
aynen jr gerekli böyle bi sistem, forumumuz kaliteli, bozulmasın ortam..
Alıntı
#4
Eline saglik abi adaletli bir sistem
Alıntı
#5
Yerinde saymayan bir Turkhacks için yerinde saymayan yönetim gerekli.
imza
[Resim: Z93lN0.gif]
Ceketimi yağmurlara astığımdan beri tehlikeli şiir okur, dünyaya sataşırım.
Alıntı
#6
r10 tarzı davetiye sistemi mi olcak yani insan davetiyeyi para ile alabilecek mi
imza
[Resim: 9DYmor.png]
Alıntı
#7
para ile davetiye sistemi değil amaç ama hani sen para vercem diyorsan verebilirsin Big Grin
Alıntı
#8
Ziyaretçiler Mesajlardaki Linki Göremez.

İçerikten Tam Olarak Yararlanmak İçin Lütfen BURAYA Tıklayarak Üye Olunuz !
üyeyik zaten gel seni O'Naturel isimli resturanta tek kişilik bilet yollim hı nasıl fikir Big Grin
imza
[Resim: 9DYmor.png]
Alıntı
#9
kendin hele bi git, sonra beni yollarsın Big Grin Big Grin :d Big Grin
Alıntı
#10
Abi şubirini etiketlediğimiz zaman nicki renkli olsun anlamıyoruz oldumu olmadı birde bildirim bölümü gelsin kim konuna yazmış kim dürtmüş kim kimi şey neyse işte ondan Big Grin
imza
[Video: Ziyaretçiler Mesajlardaki Linki Göremez.

İçerikten Tam Olarak Yararlanmak İçin Lütfen BURAYA Tıklayarak Üye Olunuz !
]
Alıntı


Benzer Konular...
Konu: Yazar Cevaplar: Gösterim: Son Mesaj
  Forum Kuralları DeepiMpaCt 0 23,394 11-17-2019, 11:38 AM
Son Mesaj: DeepiMpaCt
  Yeni Bir Başlangıç Yeni Bir Adım Yücel Yıldırım 10 1,474 05-14-2019, 09:54 PM
Son Mesaj: B3yf3ndi
  Yeni Yıla Özel Çekiliş ! JQTR1 4 1,160 01-07-2019, 08:42 PM
Son Mesaj: FeyzullahCoach
  Foruma Yeni Gelen Dork Eklentisi SurHan 4 6,911 01-17-2018, 09:23 PM
Son Mesaj: SurHan
  Warez Tım Ve Yetkililer İçin Yeni Warez Konu Açma Kuralı ScriptKing 0 860 11-27-2017, 07:19 PM
Son Mesaj: ScriptKing



Bu konuyu görüntüleyen kullanıcı(lar): 1 Ziyaretçi
instagram hackleme brazzers premium accounts izmit escort porno beylikdüzü escort avcılar escort porno Cami Halısı cami halısı cami halısı cami halısı vdcasino vdcasino giriş ilbet ilbet casino siteleri vdcasino vdcasino betexper vdcasino vdcasino betexper casino siteleri izmir escort izmir escort gaziantep escort gaziantep escort